Közösségi marketing stratégia felépítése, felügyelete, elemzése

Csatlakozzon az Online világ közösségéhez céges közösségi marketing megjelenéssel és kezdjünk el a valódi vevőkkel kommunikálni!

Egy cég életében a márkaépítés szempontjából lehet fontos tényező a közösségi média használata.
A jó közösségi média stratégia és a hozzá tartozó kampány sok esetben tud jó eredményeket hozni. Fontos azonban leszögeznünk, hogy a random vagy minél többszöri posztolás önmagában nem egyenlő egy közösségi marketing kampánnyal.

Ahhoz, hogy mérhető és komoly közösségi média stratégiánk legyen, meg kell határozzuk annak marketing céljait. Az egész folyamatot összetetten és összefüggéseiben kell néznünk. Azt kell szem előtt tartani, hogy az adott posztot, hogyan tudja minél népszerűbbé tenni a közösségi média.

social media
Kinek van szüksége közösségi marketing stratégiára?

Elmondható, hogy minden olyan területen jól működhet, ahol a célfogyasztókkal minél driektebb kommunikációt szeretnénk kialakítani. Persze ez csak a mi tapasztalatunk, van példa ipari szférában helytálló közösségi kampányokra is.

Amint összhangba kerültek a közösségi marketing célok a cég hagyományos marketing céljaival és mindez beleillik az Online marketing folyamatokba, akkor elmondhatjuk, hogy érdemes ezzel a területtel is foglalkozni. Ennek mértéke az adott üzleti tevékenységtől függ.

Mit tudunk nyújtani?

Közösségi marketing szolgáltatásainkat mindig az általunk kialakított és lefejlesztett Internetes felületekhez alakítjuk ki, így minden esetben teljesen egyedi szerződéses alapokon nyújtjuk.

  • Facebook és egyéb közösségi oldal kialakítása. Üzemeltetése tartalommarketing és közösségi oldalhálózat elemzése.
  • Háttér link hálózat és weboldal linkstratégia közös felmérése.
  • Különböző közösségi felületek működtetése, további felület kialakítások kezelése.
  • Közösségi profil arculatok kialakítása, a legfőbbek Facebook, Twitter, Linkedin, Pinterest, Google+, Youtube és mindezek fenntartása.